20-årskalas.

igår firade vi ytterligare två vänner som fyllt, blev också en kanonkväll! :) vi har
bjudit dom på kryssning så i november ska jag ut på vattnet! får väl se hur det går :)
tralala. blev massa skratt och dans i smedby, sen vidare mot hugo! sov hos emma,
som jag brukar nuförtiden efter utgångar, :)

käka bakismat och nu har jag varit hemma ett tag och räknat lite matte. man känner
faktiskt lite skillnad på klarhet i huvudet efter en utekväll när man ska försöka förstå
sig på en massa olika andragradsekvaktioner och exponentialfunktioner :) så det la
ner ganska snabbt.

är sjuuukt trött men vafasen, hade inte gått och lagt mig
åtta ändå, så om ungefär en halvtimme ska jag åka och
hämta upp alem, sen ska vi till emma och se tv/film! MYS.

 

här är några bilder från emma, från henne och jockes 20-årsfest.

ni är så bra. :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Foton m.m.

haha.



Mysigt me film ;D!

2009-09-13 @ 19:25:11
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0