påskrivet och klart.

idag skrev jag kontrakt på min lägenhet så
nu är det bara att börja planera, :) hi.


igår var det basket för fulla muggar, fytusan vilken stämning, härligthärligt! vi lät som jag vet inte vad men det blir ju så, man blir helt inne i matchen. på hemvägen hade jag och emma tävling med en sur, förlåt men hon var en kärring. och vi vann, thihi :) YES. sen satt vi på nätet och kollade alla möbler vi ville ha, finns en hel del kan jag lova!

nu idag på morgonen skrev jag som sagt kontrakt, så jag flyttar in i min egna lilla drömvärld den 1 november. alla möbler kommer väl inte ha hunnit komma med tanke på att jag bara hade tre veckor på mig men vartefter så. sen kan vi ha myskvällar i min längenhet, MIN. känns konstigt att säga så. :) trodde det skulle ta längre tid att prata med hyresvärden men nä, så jag och mamma hade massa tid att spendera nu på morgonen, då blev det en morgonfika på lindahls, mys.


nu ska jag jobba ett antal timmar, sen är det mattekurs som gäller. efter det såg jag att vi var bjudna på bowling på hugo. kan ju va kul, men är osäker om jag hinner! maybe babie.


PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0