one month to go.

Dagen med stort D närmar sig. Om jag har tur kan jag till och med få nyckeln nu på fredag! hihihi. just nu är det kaos i vårt gästrum här hemma, vill bara in med allt i nya lägenheten och få det på plats. det mesta, kul att inte ta ALLT på en gång. men nästan. :)

Idag är jag ledig, har varit på bankärende med mami,  åkte och tränade sen, var hur skönt som helst! och nu har jag käkat och ska åka och lämna tillbaka en film. ikväll blir det tacosmys förhoppningsvis, gillar´t.







JUST DET!
sa upp mig från mitt jobb i fredags. pirrigt.
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, va?? Här händer det saker hör jag. Vart ska du jobba nu då? :) Hoppas allt går bra med flyttningen! Puss

2009-10-26 @ 14:06:35
URL: http://loudinlondon.blogg.se/
Postat av: Johanna

hoppas allt är bra med dig :) Kuuul med lägenhet :) vart ligger den?`

kram

2009-10-26 @ 22:34:55
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0