internet.

tjenixen!

är ju inte inne så mycket på datorn nu, har inte hunnit skaffa bredband ännu till lägenheten, men det kommer, :) så jag får passa på när jag är hos någon som har en dator, - med bredband!

idag är jag faktiskt hemhemma, kändes som jag var påväg att bli sjuk idag, har varit heeelt yr i bollen så jag har trott att jag ska svimma hela dagen, väldigt obehagligt faktiskt. iaf, sover hemma idag.

imorn är det jobb på kartan igen och sen får vi se vart det bär. ska färga emma iaf! :)

förresten! helgalen och tokigt rolig lördag, tackartackar <3 vi var världens klunga i mitten av dansgolvet och alla bara var med varandra hela tiden och inte splittrade sig som det brukar bli med tanke på allt folk, jag älskar´t! mer sånt.

nu är det sovdags, NATTI.


Kommentarer
Postat av: Emma

I like <3 :D!!

2009-11-09 @ 23:54:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0