grånovember.

jag är trött-trött-trött.
måste sova tidigt idag ja,men nejnej nu är klockan tolvoch jag har inte diskat än! dags att röra sig :) lätt att man fastnar vid scrubs också! vet inte varför men känner mig allmänt trött,lite småförvirrad i vintermörkret. någonting uppbokat varje dag känns det som och det är liksom inte ens varje dag. kanske är lite stressad? skönt med nästan en vecka ledigt snart,kan nog behövas. bort med det grå i mitt huvud! :) blev glad att jag hittade ett par skor och en halsduk idag iaf,mysskor. hihi tyckte dom var sötisar.

idag när theo och jag lunchade kände jag att jag ville ha så mycket! vickan och jag prata om det,att man kommer in i små periodermed det där. ibland ingen inspiration alls och hittar inget alls på stan och ibland hittar man någonting överallt! nu vill jag ha nya jeans, koftor, mössa, mystofflor, blommor till lägenheten, ny parfym och ja hihihih mycket helt enkelt. men det där är bara materiella saker, dom klarar man sig utan. jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner däremot. har dom finaste, snällaste vännerna. <3 bytte spår där helt öväntat men japp, så är det!

som sagt,jag ska sova nu.men emmsipemms ringde och ville ha mig som ursäkt till att inte gå och lägga sig än :) så jag pratar lite med henne nu och skriver samtidigt,och hon diskar :D jag ska hälsa från henne :) klockan är som sagt lite över tolv och vi har kommit in på de mest konstiga samtalsämnen, kanske är tröttheten som slagit till? :)

GOODNIGHT.


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är ju snart jul ;) Du får önska dig det där du vill ha i julklapp!

2009-11-17 @ 11:56:05
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0