day of.

idag är det onsdag och jag är ledig, skulle ha tränat men vaknade upp med jätteont i halsen och tänkte att det kunde vänta lite då. nu sitter jag hemma och har räknat matte, flyter på rätt bra ändå. tog en paus och gjorde ris och kycklinggryta, mums! hihi. sen ska mami och jag och kolla om de har nån fin antik bänk i second hand-affärerna. hoppashoppas!



det här är min sista arbetsvecka på modeklipparna, förstå! jag jobbar tors-fre-lör, sen är jag ledig en vecka, tihi. känns  lite vemodigt men vatusan, ska bli så jäkla skönt. slippa helger, slippa trassel och slippa tjafs! kommer nog bli bra, :)






åh! jag ska framkalla massa bilder också. köpa ramar till dom och pyssla, gillar foton. va hemma i brånnestad igår och hämtade massa, på hela familjen, massa på mormor, saknar henne så jävla sjukt mycket så det finns inte. <3

 


Kommentarer
Postat av: emma

Haha självklart kan den få göra de, våra kläder hoppar ju glatt mellan våra garderober, de gör mig inget, gillar't! Dubbelt så mycke att välja på, hihi :)

2009-11-26 @ 23:17:04
URL: http://emmsipemm.blogg.se/
Postat av: Kia

det blev lite mer ljusa slingor:) jag kommer inte ihåg vad hon heter, nåt på L tror jag haha! jag blev jätteförvånad, skulle beställa tid hos dig så sa hon att du hade slutat. vad ska du göra istället nu då?:)

2009-11-30 @ 01:11:13
URL: http://kiiaw.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

hihi nae de är du som gjort allt kanon bra som vanligt :D:D!

2009-12-04 @ 21:21:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0