runni´n.

wihi, jag gav mig ut och sprang idag! nu kan jag känna mig duktig ett litet tag.
(lite för länge om jag känner mig själv rätt, tills jag tar tag i det igen och "ska
börja göra det regelbundet")
 jaja.  :) 


JUST JA! jag har börjat kolla lite lägenheter, har fått en sådan jäkla lust att flytta
nu när typ alla gör det. Men jag ska inte flytta än, kanske i höst. Så nu tänkte jag
kolla runt lite på vad som finns och kanske gå på lite olika visningar, vill att det
ska klicka
mellan mig och min första lägenhet juu! :) hi.


Snart är det midsommar, jag längtar så mycket! SMÖGEN HERE WE COME. 



fast först längtar jag
tills fredag, tralala :)


midsommar för två år sedan på öland!











Kommentarer
Postat av: Emma

jaa bra däär fortsätt me de :D!



Jaa smööögen here we coooome!

2009-06-10 @ 20:03:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0