spärr!

idag var jag såå nära på att stanna hemma, känns som jag har nackspärr och värken går upp i huvudet, inte skönt. men smörjde in med zon och tog en ipren,och poof, så var det bättre. inte bra, men bättre.

mamma kom in och lunchade med mig, mys! sen kom hon igen vid sju och då var det dags att färga henne! brorsan fick komma i hennes verkningstid och bli klippt. :) onsdagar har vi nämligen som färga/klippa-familjen-dag.

nu ska jag bara slappa, ända till imorn för jag är ledig! LEDIG. har faktiskt inget bestämt vilket känns väldigt ovanligt men skönt! vet bara att jag ska träna nån gång under dagen, får se vad det finns för pass!









saknar dig något enormt mormor.
min mormor och jag stod så oerhört nära varandra, pratade i stort sett varje dag,
och vi kunde prata om saker ingen annan förstod sig på. nu finns du inte längre
och det känns tomt. jättetomt. saknar stunderna när vi hade så kul att vi tjöt i kapp.
när vi bakade en massa. när du kom till salongen. saknar allt. <3

Kommentarer
Postat av: Emma

attans, men då tycker ja vi i alla fall tar söndag ;D!



tack gullet :D!

2009-01-15 @ 20:26:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: mickis

Åh , blir gråtfärdig aav att läsa. Det är inte lätt att förlora någon som står en nära.:'( R.i.p <3

2009-01-30 @ 23:37:17
URL: http://kelisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0