röddag.

en klantskalle som alex fick oss att tro att vi jobbade till sju i måndags, men nahe då! bidde att avboka kunder och gå hem lite senare än det ändå. Men det är luuungt, vi hann. vi hann åka hem och duscha, laga mat, (färdigstekt kött till och med;)) fixa memsis hår, byta kläder tusen ggr och sen förfesta för att dra in till stan. :) himla kul, kortvarigt men intensivt!

idag blev det också jobb (!) men det gick bra, jag var glad. :) och nu är jag ledig två dagar!! fyfasen va skönt. tänkte fika en massa, och träna, och kanske kolla tyg till någe nytt projekt? :) får se.

Nu kan man inte längta mer än vad jag gör till spanien! vi ska köpa simfötter, vi ska ligga på stranden och dricka öl/drinkar, vi ska ut och äta gott varje kväll och vi ska göra superknäppa saker som bara vi kan! GE MIG SPANIEN, NUUUUUUU!




Kommentarer
Postat av: memmsi

VERKLIGEN intensivt. Har jätteont i nacken idag! tror jag rockade lite för hårt.

2009-01-06 @ 20:14:58
Postat av: Vicky

Jag tror inte att man kan längta mer än såhär :)

2009-01-07 @ 16:26:49
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0