skidbacke, -ja tack.


jag sitter på jobbet och vi har det rätt lungt nu så jag sprang och köpte en latte, smaksatt med alla möjliga olika smaker, svingott! funtar på att dra och träna idag med, med tanke på att gårdagens pass va lite av en besvikelse. ska kolla upp om det finns någe roligt pass! det är rooooligt med pass. :)

just nu längtar jag mer än vad man kan längta, till trysil. ska njuta så det bara skriker om det, av alla fina bra skidbackar, känslan av att åka skidor, toppstugan, vinglögg, irish coffee, bastun, slänga sig i snön, bara umgås med familjen och karins familj, spela sällskapsspel på kvällarna, läsa en bra bok, alla sorters liftar samtidigt som man har bra musik, när man råkar tro att man har småsmå skidor och ger sig ut i värsta puckelpisten, in i skogen och tre stora hopp, oppps, sen ut igen och förhoppningsvis vid liv, gulaschsoppan, köra störtlopp med kakan och tävla vem som kommer först ner. LÄNGTAR.

















karolina therése ottosson, sluta tänk så mycket.

Kommentarer
Postat av: linn

tessiii:D det är bra! hur mår du!:D måååste klippa mej nu, jag är ett akutfall!

2009-02-17 @ 20:01:43
URL: http://liinnmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0