Deja Vu.

Det är coolt hur lika ens morgonpromenader kan se ut. Börjar nästan uppleva Deja Vu eller va det heter varje dag! (fast då kanske man inte har varit med om det, att det bara känns så?). Iallefall, det börjar med att jag sätter på ipoden när jag kommit över staketet hemma.

-Möter en gubbe vid ljura bäck, med en stor och en liten hund.
-Möter nästa gubbe vid bron efter ljura bäck med en liten westie, (buster-hund).
-Vid hageby centrum möter jag upp typ hundra arbetsgubbar.
-Trängas på den lilla ombyggnadsvägen vid hageby centrum med folk jag kör lite
chickenrace med
. Högerregeln gäller väl där med liksom, :)
-Bussen åker om mig vid hageby vårdcentral.
-Vid s:t johannes möter jag en tant som försöker ge mig läskiga pingstkyrkelappar eller nåt.
-Och i vasaparken möter jag nästan alltid johanna och "catchar" upp lite. :)
-Sibyllaklockan står typ alltid på fem i halv tio.
nu är jag framme och då jag en kopp kaffe!

Kul information va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0