nässpray, vilken magisk uppfinning.

Nu har jag laddat upp med ipren och nässpray och ska snart ta bilen in till stan. Blir nog både lunch och fika idag, gott. Egentligen är det konstigt, jag jobbar på stan och alla mina luncher spenderar jag på stan. Och idag är jag ledig, och vafasen gör jag? Ska  åka in till stan. Jag ser det så att på lunchen har man ju bara en timme, och då är vi ju alltid på fräcka så man kollar ju inte runt så himla mycket, därför ska jag ner nu med. Detta är sjukt. Ajja.




Snart får du nycklarna tilllägenheten V,  jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Ja visst är det underbart!! :D

2008-09-17 @ 21:24:55
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0