herregud,

vad underbar den var.



Mamma och jag var och kollade på mamma mia igår och vi blev helst frälsta :) Massa sång och dans och man blir värsta glada. Kul att de har fått med så stora skådisar också, gör den ännu bättre. Alla, -se den! NU.

en rolig sak: Jag köpte biljetter med mitt bankkort,(tänke bjuda mamma för en gångs skull) vilade och skulle åka till bion. Jag hittar inte mitt bankkort så jag får panik, vi åker till bion iallefall, frågar om det fungerar. de fick ringa till nån bokningsexpert och sen fixade sig på det viset att jag och mamma fick säga vilka platser vi hade köpt, och sätta oss där när nöstan hela salongen va full, mamma skämdes och jag tyckte det var lite kul/småpinit. :) men det gick och jag hittade kortet i min morgonrock sedan! Sån är jag.

Nu ska jag till stan, BYE.


Kommentarer
Postat av: palm

morgonrocken det borde man ju fattat där är ju bankkortet jämt =) lr inte!

2008-09-01 @ 13:03:36
Postat av: tesseli

hihihi:)lite småklantigt kanske menmen!

2008-09-01 @ 15:49:22
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0