kladdis.

linköping stad idag, -bidde jeans, en liten fodralklänning, och skor! jeansen fanns inte med den lilla skinndetaljen som jag ville ha MEN jag tycker om dem ändå! :)

ÅH! Vicky har berättat för mig att hon hittat en glutenfri kladdkaka! Jag sprang dit och det fanns, så den ska jag ta med mig till lägenheten, så blir det fikamys, bigtime. GAAATT! det kan inte ha funnits så länge och jag tycker det ser himla gott ut när alla andra äter så det ska bli kul :)



idag fick jag reda på att vi ska ta kort med jobbet imorn med! vettefasen hur man ska se ut då, men antar att det inte ska vara något särskilt! skönt att det är svartvitt, blir nog bra det här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0