UV-blabla.

det där med solarie är konstigt.

det är ju inte så att man inte vet att det är farligt, nej man har hört det sissodär ett par tusen gånger. OCH det står maaaassa om att det är vanligare och vanligare med hudcancer. visst, man tar åt sig men vafan går man dit för då över huvudtaget? det är inte så att jag är största solarietanten för jag går egentligen inte ofta alls, men det känns ju också onödigt, för när jag väl går blir jag röd och den lilla färgen har ju ändå hunnit gå bort tills jag solar nästa gång. antingen ska man börja gå oftare så man får upp en liten färg och ta risken för en massa skit eller så går man inte alls. får väl se hur det blir med det..

idag gick jag iallefall och det jag tänker på när jag ligger där är vilka risker
man tar och vad som kan hända. PLUS att jag blir rastlös (och jag somnar
inte) så jag ligger och diggar till tina turner eller vafasen sol&motion har
för musik!

ajja, så är det med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0