tisdag.

usch, idag är jag sliten känner jag! imorn är jag ledig vilket är skönt men begravning är väl inte så kul.. har aldrig varit på en begravning och nu ska jag på mormors, saknar henne något enooooooooooormt. vill ringa och prata om allt möjligt som vi alltid gjorde. det här är det konstigaste och ledsnaste (vet att det inte heter så) jag varit med om. :(

tjejorna ska antagligen baka lussebullar eller "bara" ha glöggkväll imorn, och först tänkte jag : vafasen orkar jag det efter det.. men ja, tänker inte sitta hemma och va ledsen så jag är gärna på fikat! mormor hade velat att jag gjort något och inte bara suttit! hoppas jag orkar iallefall. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är stark tessan :)

Jag har också bara varit på en begravning i hela mitt liv, min farfars. Det var det jobbigaste och ledsnaste jag varit med om, men det var vackert!

Du kommer klara detta o precis din mormor hade velat se dig glad o inte att du suttit hemma o varait ledsen. <3

2008-11-26 @ 11:51:45
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

Tessan har du tid någong dag så ja får fota dig :D? sklulle helst vilja göra de innan snön försvinner :D!

2008-11-26 @ 11:52:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0