hejdå.

nu är det över, nu har vi sagt hejdå. usch, nu är det här det värsta jag varit med om.. alla sånger, ord och allting, jättefint men sorgligt. jag vet att du hade tyckt om det. var inte så många av människorna som var där som jag kände igen men det var många väl iordninggjorda tanter, mycket piffiga, gamla frisörer! talen om alla dina frisörår och allt du åstadkommit inom branchen värmde kan jag säga, världens bästa mormor. efteråt på fikat satt jag med mina gamla frisörlärare, yvonne och kjella och de är bra på att få en på bättre humör, det kändes skönt! 

"det finns en stad ovan molnen".






 

båda våras tidningsartiklar.




undervisning.

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS vad kul :) Du är ju duktig du!

2008-11-27 @ 16:20:26
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0