at work.

usch för det här förbannade vädret! fast det är liiite bra, för mina skor kanske töjs lite :) hihi.

linn var här i förmiddags och hon tog ett stort steg! hon blev beige-blond istället för platina, :) linn är go, fick ett sms efter: har aldrig varit så nöjd med något, :) det värmer kan jag säga! tog lite bilder, så lägger in sen när jag väl fått in dom på datorn. nu snart ska jag, vickan och theo dra oss iväg på lunch, blir väl fräcka som vanligt. MYS.

ikväll blir det mysfilmkväll med gänget, hörde dock att memmsi va sjuk :( men några av oss iallefall, blir nog att vi köper med oss pizza ut till mogata, JADÅ!

hejdå för nu.

Kommentarer
Postat av: vicky

Tycker jag att du ska! :D Jättekul ju :)

2008-11-14 @ 13:59:18
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/
Postat av: linn

haha skrämde du bort killen utan hår som tryckte framför datorn! HELT rätt!! tack igen tesseliii, mycket väl godkänd!:D

2008-11-14 @ 14:19:36
URL: http://liinnmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0