4 nov.

idag slingade jag en tjej som hette unna, jag tyckte det var ett himla fint namn, ovanligt liksom. :) ajja, imorn är det kuuuuurs! börjar med att alla på salongen åker ner till pronova för en förmiddagsvisning/kurs? sedan på eftermiddagen är det jag och theo som stannar kvar och gör den lite mer praktiska grejen. det är så att de sökt modeller i nt,och dom ska vi färga/klippa? hihihi. KUL! hoppas på en lunch där också :) är dock lite nervös för den va lite avancerad men vafasen, orka backa för det! :) men dagen slutar inte där, kursen är slut klockan sex och då ska jag färga/klippa mermera! ojojoj, va hår det blev.





Kommentarer
Postat av: Vicky

Herregud vilken snygg bild! :D haha

2008-11-05 @ 15:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0