22:36

löshåret är klirrat, kaaanske ska sätta i några fler slingor imorn men det går snabbt! det är ett riktigt pilljobb det där, ta ut småsmå partier, smälta limmet och klämma, sen klämma med tång. ajja, klart är det iallefall :D

fika med alla i gänget utan vickevire idag som fick stå och jobba. bidde lite planering inför lördag, ska väl boka bord och sånt kanske imorn så vi vet att det finns, sen får vi helt enkelt se vad som händer, vad vi känner för! MEN jessi ska iallefall firas. :) måste väl lägga mig nu så jag kommer upp imorn med, då är ju det nämligen mammas tur att fylla år och pappa och jag ska sjunga för henne! bror min ser vi ju på kvällen, ska ut och käka då med, :)

ååh, vad jag vill ha ny kamera..
VILL HA!


Kommentarer
Postat av: Emma

jaha ni ska inte fira alem asså :P?

2008-11-07 @ 08:52:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0