20:38

ledig och gud så skönt! :)

stan med memsi och anna blev det och det resulterade med en del saker som fick följa med hem. foundation, klänningar, "vantar" och väst! när klockan slog sju kom vickan och vicky till fräcka där vi satt och käkade den underbara bakade potatisen. :)

måste hitta nån bra present till min bror med, ska nog hitta på nåt! om det är någon som vet en bra present till en 24-åring, säg till! hittade iofs en snygg t-shirt idag, kanske blir den och något mer. tror inte mamsen och papsen är så sugna på att åka till  hans lägenhet och sjunga tidigt som jag tycker man måste, barnsligt, ja :) så då tänkte jag att innan jobbet åker jag förbi med frukost och tar med bus och sjunger, tror jag ska ta att göra det!

OCH, kan de förbaskade legginsen komma in snart!


kanske blir återbesök här i helgen, vi får la se! :)


Kommentarer
Postat av: linn

Hur lyckas du hitta så mycket, och vart?:D Dela med dig, jag hittar ingenting som jag vill ha!:(

2008-11-19 @ 21:13:13
URL: http://liinnmariia.blogg.se/
Postat av: Anny

Mysigt det var på stan! (Hoppas naglarna blir fina :))

2008-11-20 @ 20:35:10
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0