YES!

I did it, I actually did it :)

Klockan åtta var nästan alla på skolan, det var kaos, alla hade panik och var så nervösa som man aldrig varit förut. Nio satte allt igång, ännu mer kaos. Eximinatörerna/domarna gick runt och tittade på med tanke på att de inte hade något för sig ännu vilket gör oss ännu mer nervösa. Efter ett tag ligger man efter i schemat och är sen med modellerna. Lunch? knappast, käka typ fem tuggor (förman hade ju turen att bli inlåst också på dillqvist!) PANIK.

Men vi kom ut iallefall :) Klockan sex var allt klart, modellerna hade två timmars väntetid på "besiktning" och vi käkade. Ca halv tolv ropar dom in de första och alla kommer ut och säger att de blivit kuggade i något. Tänk er: typ 24 tjejer sitter och är asnervösa för något de lagt all sin energi på i ett bra tag, resultat: 
- Gråtande.
-Magont.
-Panikångest.

Jag går in och det första de frågar om är hur det känns. Allt släppte och jag började gråta, så kjellagubben fick skriva ner mina resultat. Jag klarade det, fick världens chock, jag klarade det. Men fyfan vilka stränga domare, sjuuukt. Vi var två stycken som klarade det helt, det är fan helt sjukt. jag tycker iofs att de flesta klarade det, för det var bara småsaker, och jag vet att de fixar det! Synd om alla som kuggade dock, när man lagt sin själ till detta. Det är inte eleverna som gjort fel, de var bara extra noga tror jag. Vi alla är av med vår värsta dag i våra liv, UNDERBART. 



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det värsta är över, jag ska till västerås sen har jag det;D

Vi vcar duktiga igår, imorgon ska de bannemig firas!

2008-05-16 @ 18:55:32
Postat av: Beccca

Svar: nee faqktiskt inte, för att de är själva kebaben med när de packar ihop sån där stor kebab så har de mjöl i mellan nästan 100 på det ;/

2008-05-17 @ 12:25:09
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Becca

men när jag prata med henne så får man äta de är ingen fara så nu alltså om man inte är käsnlig men får man i sig lite lite hela tiden så blir tarmen aldrig bra och man skadas inte av det nu utan kasnke om 10 år kan bli så att man inte kan bli med barn och allt sådär ;/

2008-05-17 @ 13:02:30
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: tesseli

lätt att det ska firas :D

2008-05-17 @ 13:49:51
URL: http://ottossun.blogg.se
Postat av: bea

Grattis :)

2008-05-18 @ 10:04:17
URL: http://beeeaaa.blogg.se
Postat av: tesseli

tack :D

2008-05-18 @ 15:49:34
Postat av: palm

Men Congratz då =)

2008-05-22 @ 01:55:04
Postat av: johanna

Då var det ju bara att grattulera! Härligt att vara en av de två som klarade det!:D Vem var det mer som klarade gesällen? Studenten nästa delmål, Ha det bra, bye!

2008-05-22 @ 10:20:43
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0