såhimlaskööönt!

inte en enda läxa kvar (förutom slöjan vi var tvungna att sy till brudträning)! AAAAAAAAAAAAH.

Idag har jag hunnit med mycket känns det som, först en lektion, med prov i småföretagarna.
Sedan ner till salongen pch färga in emelies parti från gesällen så nu är hon finfin :) Efter det
åkte jag och hämtade mamma på jobbet, hem, hämta upp Patrik så stack vi och tog en fika
på fräcka i solen, myys
! Åkte hem och hann med att klippa mormor också. Nu sitter jag och
pappa och slappar, har käkat thai :) MMM, GATT.

Och på måndag ska Theo fixa mitt hår, perfekt!

image234
mysbild :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, va skönt att vara en av få som sagt :) Jorå, det är rätt okej, ska väl tillbaka till skolan någon dag nästa vecka tror jag, mösspåtagning och grejer då ju :) Hoppas allt är bra med dig också ? :)

2008-05-22 @ 20:11:19
Postat av: Anonym

glömde skriva avsändare :P Johanna haha.

2008-05-22 @ 20:12:03
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0