Min mormor är bäst.

Min mormor är 87 år och ställer upp som min modell till gesällen,
det kräver liksom en del av henne också :) Idag när hon kom till
skolan för att jag skulle få träna träffade hon en gammal kollega. 

Båda har tidigare arbetet på frisörskolan så de satt och diskuterade gamla kompisar,
hur de mådde osv. När de pratade om en tant som tydligen var rätt pigg skulle mormor
förklara för, - Birgitta hur den här tanten mådde. Mormors kommentar är då, -"Jodå hon
är pigg och kry, still going strong". :D Tyckte bara det var gulligt att mormor använde just
det uttrycket!

image179


Kommentarer
Postat av: palm

still going strong :D hahahaha =)

2008-05-06 @ 21:45:29
Postat av: tesseli

kul va :)

2008-05-07 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0