Skor.

Jag har varit ett tag och är fortfarande sjuukt sugen på ett par sandaler
med klack, sandaletter eller vad man ska kalla det, men alla har ju fasen
en decimeters klack, och jag är ju redan 1,76 lång! Egentligen ska jag
inte bry mig för jag tycker det är så snyggt med just de skorna, men just
det att jag blir över 1,80 stoppar mig lite.  

Varje gång jag åker till Borås där min käre vän Hanna bor blir jag peppad
till att inte bry mig. Hon är nämligen liite längre än mig men har ändå de
skor hon tycker är snygga! Oavsett höjd på klack, det imponerar på mig
lite, så jag ska ta en riktig funderare på om jag ska köpa ett par eller inte!

Ni som är korta, köp skor med klack, NU :)

                       

Kommentarer
Postat av: Mr.P

amen 1,80 huuuhuuu dee gillar faktist vii :)

2008-06-30 @ 15:24:10
Postat av: tessan

hihi, va glad jag blir :)

2008-06-30 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0