Freeedag.

Känns inte som fredag riktigt när man ska upp och jobba imorgon,
på lördag-morgon. Då kan man liksom inte hitta på precis det man vill
utan det får nog bli många roliga lördagar framöver istället så man
är ledig dagen efter, alltid bäst på det viset :) Jag trivs super nu på
jobbet men snälla mami&papi, kom hem nu så jag slipper sköta allt
här hemma också :) En rolig timme på dagen är min lunch, då träffar
jag nästan alltid lillavicky och kollar läget på stan en sväng med henne!
-Idag käka vi gottgott :)


lite småcool bild i arkösund, midsommardagen. Alem får vara den som
klatchar mig i det här fallet, jag tycker liksom det är himla kul, ibland :)

Kommentarer
Postat av: Mr.P

Lördag = Åhh Åhh it´s dancing time =)

2008-06-28 @ 01:15:50
Postat av: =)

du ser ut som en liten 3-åring när du ska klatcha någon =)

2008-06-28 @ 01:16:38
Postat av: tessan

va kul då, då ska jag fortsätta, bara för att det verkar störa dig, hihi :)

2008-06-28 @ 16:54:12
Postat av: palm

det slår dig som en glömdlampa när du kommer på något att klacha för hihi =)

2008-06-28 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0