Det finns inte ord för

hur underbart det har varit under studentveckan!

Jag har aldrig haft så himla kul som vi haft det, shakat loss som aldrig förr på
dansgolvet och då menar vi ingen shake-your-ass utan riktigt släppa-loss-dans :D
Tack till alla också för uppvaktning under utspring och skiva, himla mys :) 

Saknar det redan dock, men imorn fpår vi sätta på oss mössorna igen för då är dags för skolavslutning, först på frisörskolan(där alla kommer tjuta sönder sig) och sedan ska vi vandra ner till renströmmen :) Marchen upp till Kungsgård är det väl ocskå sen antar jag! ÅHH, vill sjunga studentsången igen, NU! :)

Jag har kommit på hur härligt det är att bara sticka ut och bada vid en sjö,
vicky och jag testade nämligen att åka ut till mårängen där det var väldigt fint.
Det roligaste var att vi hitta till blacka men inte till e4:an! På kvällen bar det
av till ågensjön med emma, palm och gänget där det blev lite
impuls-picknik :) Och idag har vi bara slappat vid poolen, var iofs medbjudna
till folkis för att spela volley men de fick komma till oss ist att bada eftersom
det liksom inte räckte till ett lag ;)




Kommentarer
Postat av: palm :D

underbara studentveckan kom tillbaka =D

2008-06-10 @ 12:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0