Work.

Blev visst fyra timmars-inhopp på salongen. Jag hade lite
små-ångest eftersom det var så fint väder och folk frågade
om stranddagar :) men nej,tessan får jobba och rätt som
det var regnar det, öser ner! Synd om dom på stranden
men skönt för mig! men det blev ju fint sen igen! Ser ut som
det lutar mot utgång/fest imorgon och det kan ju va kul! Nu
ska jag käka grill´t kött :)

De där tofsarna man hade när man
var liten med massa puffs runt, en
sån hade jag lust att ha idag :) PINK!
Plus min nya jeans-biker-jacka! bye.



Kommentarer
Postat av: Emma

Joo skit länge sen ja me va där :O vilka ska d ut me :D=

2008-07-04 @ 18:56:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

Kalrt ni skaa ut :D nae ja evt inte rikgit vilka vi blir helt. MEn amanda o emelie i alalf all. kanske linn vi får se :)

2008-07-05 @ 11:32:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: palm

JEVLA väder!

2008-07-05 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0