wiiii

ledig, iallefall i tre dagar framöver :) Får blir tre mysdagar i skärgården!

Jag visste redan att man får reda på mycket som frisör, (ingen nyhet liksom) :)
men vafasen, sjukt vad skumma saker som händer människor egentligen!
Både bra och dåliga är klart, menmen. Nu ska jag pickapacka min väska medan
åskan dundrar som bara den. Snälla, låt det inte vara en MASSA kö vid sörping!

Vi får väl se om jag får sällskap eller hur det blir, annars blir det bara lafamilia.
Usch, nu åskar det verkligen :(



 


Kommentarer
Postat av: palm

äru en lite fegis när det gäller åskan :D

2008-07-12 @ 19:20:05
Postat av: Emma

jaa lite kul :D

2008-07-13 @ 00:40:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vafasen, lät ju som ett jäkla monster :D

2008-07-13 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0