Onsdag.

Det är onsdag och fint väder = rätt dött på salongen.

Men då får man tid att fixa sina egna hår, så hihi :) Idag blev det klippning, 
snart bottenfärg förhoppningsvis också! Mys med tårta hanns också med,
med tanke på födelsedag på jobbet.

Ska fixa i ordning mammas hår också. Det är problemet med att jobba med detta,
man hinner knappt med sitt eller sin familjs hår.. (Förutomnär det är dött i salongen).
Men nu så, världensbästa mamma :)

Mina fynd de senaste dagarna :)


second hand.


second hand, (mitt nästa syföremål,
ska förkortas och vi får se mer!)



monki.


Kommentarer
Postat av: Palm

aja ledig imorgon ?! palm är i behov av utflykter!

2008-07-02 @ 21:43:11
Postat av: palm

glömde kommentera dee nya kläderna vilket är ett måste.... denna gång vare svårt men jag tror att favoriten för mig bli jeans jackan =P

2008-07-02 @ 21:48:42
Postat av: Emma

Snyggt :D!

2008-07-03 @ 22:29:55
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: tessan

tack :) Får ju hoppa in och jobba nu iaf, men vi måste på nån utflykt någon annan dag palmis!

2008-07-04 @ 12:39:02
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0