monday.

yes, idag är det måndag. Inte hur kul som helst liksom men det funkar!

Lunchen är så skön  på många sätt
-Man hinner äta i tid
-Man behöver inte svara i telen stup i kvarten
-Bara sitta och läsa tidning
-Använda massagegrunkan vi har på jobbet, 
 på de här musklerna vid axlar och nacke.
 De tar nämligen stryk!
-Oftast gå på stan med Vicky!


Men det är så tråkigt när ingen annan har lunch samtidigt! Visst man kan
sitta och käka själv på personalrummet och sen ta en sväng SJÄLV på stan,
men hur kul är det liksom? Idag var en sån dag, som tur var fick jag med
mig våran elev på en kvarts sväng på stan :) GOOD! Imorn blir det lunch
med mor och resten av veckan, vicky? :) hihi.

Såhär blev förresten min klänning jag sydde,
Fult tyg men man måste ju öva på något :)

Kommentarer
Postat av: Palm

Jag såg dej när du jobba idag:) mycket focuserad måste jag säja :) men allså vilka skills du har med syendet då ;) den där får du ha i helgen om det blir utgång absolut! i like it =)

2008-07-08 @ 00:34:56
Postat av: robin

bästa tessan. :)

2008-07-08 @ 01:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0