Fredag.

Jag gillar verkligen fredagar! Även om man jobbar som vanligt och sådär
så blir man på mycket bättre humör. Jag vet att jag ska jobba lördag och
söndag men det känns liksom rätt lätt då, det är ju fredag liksom.  Fullt
upp idag, nästan hela tiden och jag hade två stjärnor i mitt block idag,
betyder att det är någon som vill komma till en, speciellt liksom. Blir väl
mer sen men i början blir man extra glad antar jag!

Lunchade med mor och far idag på sing thai, där även Therese Alshammar och
några till ur "simlaget" tog sig tid till att käka. Var faktiskt en farbror som gick fram
och frågade om autografer :) Men iallefall, MMM va gatt det var!

Min volangklänning som jag bytte idag på lite impuls,
vill ju inte att den ska vara fööör kort liksom :)

Kommentarer
Postat av: palm

asså finns typ inget som e fööör kort =) ur killars synvinkel =D tadaaa

2008-07-19 @ 01:18:21
Postat av: Vicky

Du är bäst, har verkligen ställt upp nu! Betyder massor :) jävligt snygg klänning förresten ;)

2008-07-19 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0