Ett dopp..

som var menat i gransjönäs en härlig fredag blev hemma i poolen istället (29 grader)!
Inte på grund av dåliga vägbeskrivningar, ( KANON!). Nejdå, det var vårt härliga sinne
för vägskyltar och ett lite sämre tålamod som gjorde att vi hamnade i brånnestad! Men
visst det var skönt det med. Sytt upp min blommiga sak också, bild kommer nog snart!


Vatten är fanimig min passion.




Va ju en långklänning egentligen men nu är den
lagom kort. Vill du egentligen ha en långklänning
men inte den här just iallefall!



Idag var jag och hälsade på världens bästa mormor. Jobbigt att
gå in där mamma låg och allt men det gick bra. Hon är piggare
men ändå inte bra. Höll hennes hand hela tiden och det var precis
som jag trodde, hon blev huuuuur stolt som helst över artikeln.
Som hon säger, jag kommer nog alltid vara hennes "älskling-flicka".
Vill bara se dig på benen igen, det är allt.



Kommentarer
Postat av: palm.

hörrö vattendjuret :D klarsjön ikväll bara så att du vet =)

2008-07-26 @ 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0