trötter.

uuuuusch vad jag är trött. :( vill va pigg, vill börja träna, NU! hinner ingen träning innan jul så det får bli att köpa efteråt.  idag kom jag på att jag gillar verkligen inte för framfusiga små fjortisar. jag skulle slinga en kille och han drar med sig halva fritidsgården in brevid min stol, och alla i salongen vill skjutsa ut dom så de fick gå. de prata höögt om vilka tjejer de skulle välja (för de kunde ju få vem som helst), och massa tjejer kom för att garva åt honom i slinghätta och blalal. ja, han fråga om jag var singel, och han trodde nog för en sekund att han hade en chans den lilla stackarn. lilla plutt.

kan barn bara vara normala, har för mig att man inte va så framfusig när vi va små, låter som jag är hundra år men det har fan ändrats snabbt tror jag. visa respekt för äldre förfasen och sluta tro att ni är nåt när ni är så små.



OCH, jag tror fasen jag ska beställa massage med efter jul, känner redan värken i axlarna. :(

-vad bitter jag låter, men det är jag inte, ville bara avreagera mig lite. något jag tycker om om dagarna är när det är tyst i salongen och alla tjuvlyssnar på nån som pratar lite mer och sen pratar vi alla om det, det är mys. :)
NATTI.



den här chokladkartongen skulle jag vilja ha i julklapp :) (nagellack)


Kommentarer
Postat av: roblas.

ska jag slå nån? :)

2008-12-18 @ 01:25:31
URL: http://roblas.blogg.se/
Postat av: Kia

jaa, vi shoppa och så gick vi på idol:) jaa, det var verkligen skitkul!! älskar sthlm ;)



haha, nee jag säger desamma.. sådär var man fan inte när man var mindre asså. inte vad jag kommer ihåg :p

2008-12-18 @ 10:12:55
URL: http://kiiaw.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe jaaa häftigt :D!

Ja du kan få ha rock/trash nått sånt tycvker ja :D!

2008-12-18 @ 10:52:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jaa guud va de små ungarna har blvit framåt, o kartiga o sådär :O ja va fan livrädd som liten o va inte sådär :P

2008-12-18 @ 11:14:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0