torsdag.

japp, idag är jag ledig! :)


efter några dagar av jobb blir man faktiskt lite öm i axlarna, sista klippningarna då är det rätt tufft. MÅSTE köpa träningskort, blir ju liksom extra kul om många på jobbet går ihop som vi har tänkt. FRISKISOCHSVETTIS, här kommer vi!

igår kom christoffer in och lunchade med mig, det var himla kul! (har nog fasen aldrig sagt christoffer) Nån gång ska ju va den första! :) NU  ska jag kanske ta något att käka, sen kommer vickevire from mogata och hämtar mig så vi kan dra upp till skolan och sen till tygaffären! kanske stan? vi får se.

Eftersom jag tycker det är tråkigt att va själv har jag sällskap varje dag jag är själv, tycker det är mysigast så, idag är det vicky som kommer och slaggar här, ska väl fixa nåt gott käk med kanske! :)




Kommentarer
Postat av: Anny

Jag håller med om att man måste sysselsätta sig för att inte känna sig ensam :)

Hur går det med resplanerna föresten?

2008-12-04 @ 20:04:36
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa friskis då får du träna me mig me :D!

2008-12-05 @ 11:35:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0