sunday.

ååååh vad jag behövde det här, en hel dag bara med att va. visst, tog en sväng med mamma på stan för de sista julklapparna, men sen har jag bara slappat och haft det skönt. slagit in julklappar, läst bok och sovit! imorn sätter det igång igen, två dagars kaos på jobbet och så äntligen är det jul. den här julen ser jag iochförsig inte fram emot som vanliga julaftonar. en jul utan mormor, -är det ens jul då? :/ nej, usch.

nu ska jag gå ner och kolla harry potter tänkte jag, de filmerna är ju för bra. :) nu har jag fått pappa att titta med mig, får vi se vad han tycker! håller på och läser ut sjuan nu (som jag förövrigt började med i turkiet i somras), men det är svårt att hinna med allt alltid.


köpte ett par manchesterbyxor idag, svarta med dragkedja längst ner.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0