sakna massaaaa!

vad tänkte ni på? bara lämna oss sådär och åka till thailand?

kommer inte bli samma sak utan er men ni kommer ju hem snart, förutom anna som ska va borta två månader! längtar redan tills vi festar ihop sen i vår! vickan och jessi ser vi lite tidigare, men kommer kännas som mycket längre! vickan umgås jag verkligen med 24/7, på jobbet, hemma och på helgerna! jättelustigt kommer det bli. hoppas verkligen ni får set superbra där, kommer tänka på er när jag jag står och klipper. :)

vicky, jag och memsi får klara oss själva ett litet tag, det ska väl gå bra men lite sorgligt är det allt!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommer sakna er massa!

2008-12-29 @ 22:53:54
URL: http://jessicahietanen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Va skönt att komma iväg så snart! Jag kollar runt lite men tyvärr är inget planerat än =/

2008-12-29 @ 23:33:15
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0