at work.

förhoppningvis ska jag till sthlm nästa onsdag, YEEEY! 

ska springa runt i alla affärer vi inte har. :)

den här veckan ska bli rätt skön, ledig torsdag, fredag. ikväll skulle brorsan åka hem innan jag slutar och förbereda tacos åt oss, det kan ju inte bli bättre! OCH på torsdag när jag är ledig är även vickevire ledig så då ska vi ta oss upp till frisörskolan med lite kaffebröd och fika tänkte vi. jag ska plocka ut färg också, innan stipendiet går ut, förfasen!  Jag är hilma sugen på att sy mig något också så ska nog ta en sväng till tygaffären med om vickevire har lust .:)

nu är vår nya hemsida klar, och vi har onlinebokning, är det inte fantastiskt?

www.modeklipparna.se

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag vill också till sthlm :(

2008-12-02 @ 12:31:33
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0