versus.

  • Make Up Store eller Face?

    Jag tycker Face är bättre än Make up store:

  • Fräschare prudukter
  • Inte lika mycket kladd
  • Finare färger
  • Mer stilrent
  • Trevligare personal, (vad jag har lagt märke till?)

Visst, jag blev himla missnöjd med Face när det gällde vår frisyrvisning för det är ju faktiskt så att de använder mindre smink, man blir blekare och de gör inga extrema jobb. Men nu tänker jag till vardags, människor jag har sett gått till Makeupstore och sminkat sig "vardagligt" har liksom kommit ut med t.ex gröna ögonskuggor, ihop? Nej, just nu känns Face fräschare, eller?



VS.




Jag ska gå och köpa Face rengöring och ansiktsvatten, SNART!


Kommentarer
Postat av: palm

asså make up store passar mig bättre =P

2008-08-14 @ 11:45:02
Postat av: tesseli

jag förstod det nästan men du kanske borde testa face palmis :) hihi

2008-08-14 @ 22:48:24
Postat av: Becca

Nee jag måste nog ändå säga Make up store :)

2008-08-14 @ 23:12:15
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Vicky

Du vet ju att jag är FACE-bruden nr 1 :D Rekommenderar verkligen rengöringen, underbar!! :)

2008-08-15 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0