quinoa.

Idag var vi fyra från klassen "från gymnasietiderna" (sjukt) på salongen och det var jättekul! Kommer blir så bra så och vi får umgås igen dag ín och dag ut som vi är vana vid, hihi. Känns liksom skumt att inte göra det. Nu funderar jag även på att hoppa in i Matte c på komvux, på distans. Skulle verkligen vilja ha den kursen plus att det fanns någon slags mattestuga man kunde gå till om man ville ha hjälp. Ska fundera lite till, men tror det blir så.

Sex dagar jobb i rad, - tre dagars ledighet som följd.

Från och med idag ska jag bli nyttig igen, som tur var har jag en hel drös med människor omkring mig som ska göra samma. Hoppas det går bra, det ska det göra. Blev att käka soppa+macka till lunch. Kyckling, sallad och quinoa till kvällsmat, SMASK.


lånad bild.

Kommentarer
Postat av: palm

sluta jobba så mycket! Ärligt jag gör inget om dagarna! =(

2008-08-25 @ 22:35:32
Postat av: vickan

Jobba inte ihjäl dig som sagt! Ska bli mys att jobba ihop!

2008-08-26 @ 14:02:24
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/
Postat av: tesseli

inte jag som gör schemat, jag bara tar det liksom.. men vi får hitta på nåt vär jag väl är ledig :) hihih mys, ja!

2008-08-26 @ 21:06:13
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0