hemkommen

,- från Turkland, haft en underbar vecka!
Jag gillar verkligen det landet, -maten, vädret, kvällarna på "stan". Det enda
jobbiga är nog inkastarna, fyfan vad de kan bli irriterande. Men, man vänjer
sig att inte ens titta på dem efter ett tag. Pruta är alltid lite av en rädsla för mig
i början, innan jag kommer ner. Det känns ju lite läskigt, men när jag väl är
där och står med en väska i handen är det så himla kul, jag ger mig inte, nejdå!

Det är mycket fake-shopping som gäller i turkiet men lyckades faktiskt hitta en del
butiker med äkta vara som sålde utkläder, himla bra tyckte vi. Fick en fin ralph lauren-
kofta och ett par låga converse. Och min älskade väska! En riktigt stor en i läder,
en såndär läderbrunfin färg. Åh vad jag gillar den.


Kommentarer
Postat av: Becca

jaha nej vad kul :D vart i Turkiet var du? och med vem? Var det bra :)?

2008-08-23 @ 13:58:15
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: palm

välkommen hem=)

2008-08-23 @ 15:12:51
Postat av: tesseli

tack :)

2008-08-23 @ 15:19:07
Postat av: Emma

Välkommen heeeem söötnos :D! Dags o fira dej sen eller :D?

2008-08-25 @ 15:36:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0