cream.


Så fin hårfärg.

Tror jag ska färga håret innan helgen är slut. antingen jag gör det själv eller om vi hinner med det på jobbet. gör vi det på jobbet lär det ju bli slingor med, det gillar vi.
Idag fick jag till det kände jag. Hade en hel del kunder som både skulle färga och klippa sig, alltid kul. Den sista hade jättelångt hår och hade fått håret för solblekt och ville bli lite mörkare. så vi gjorde massa slingor, riktigt tunna i en fin ljusbrun nyans. Hon ville inte bli guldig så vi gjorde den lite askig och gud va snygg hon blev. hihi. gör man så många ser det ju så himla naturligt ut och det tyckte hon om. Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: palm

duu e duktig :D

2008-08-28 @ 01:35:19
Postat av: Emma

jag har en liiiten känsla av att en av mina gör det, jag borde boka tandläkar besök :O



Förresten du kommer till Amanda på ördag o firar henne va :D?

2008-08-28 @ 12:23:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det där lät jätte snyggt ju! Kanske nått jag ska sattsa på? :D

2008-08-29 @ 22:45:16
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: tesseli

mandis, du blev jättefin!

2008-08-31 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0