måndag!

Idag har vi ju bara lektioner till tolv så efter det drog vi ner til stan, fick vänta lite på
Jonsson som hade körlektion sen stack vi till Halvars glass, premiären! :) GATT!
Alltid lika mys där, speciellt om det är så himnla fint väder som idag.

Fikagalna som vi är dög inte det, -nejdå vi skulle till Fräcka också och ta en kaffe,
lika gott det, nästan :)

Just nu är jag trött efter min joggingtur men det var riktigt skönt!
Nästa gång ska jag fasen få med mig Emelie, får göra vad som krävs :D


image162
Detta är inte idag för vädret var MYCKET
bättre idag men hittar man inte någon
annan bild så gör man inte :) (A)


Hittade den här på datan
när jag tänkte på halvars,
tänkte det kunde va lite
kul att lägga in :) hihi
Kan väl va i åttan nian kanske :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG BILD! :D

2008-04-21 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0