day before tomorrow :)

hihi imorn drar vi, hela frisörtrean drar till Danmark över en weekend :D
SKA BLI SÅ JÄVLA KUL :D alla är verkligen laddade!

Idag har vi växlat pengar och fikat på kuriosa, mys! Sen stack vi hem
och det blev så att Vicky och jag satt och solade på baksidan, härligt!
Nu börjar min resfeber "kicka in" också, helt knas är jag :) Gäller
bara att börja packa nu, det är jag alltid lite seg med!

Åh, det var så härligt, igår satt vi och pratade om studenten och hur det
skulle bli med flak och kvällar undre veckan, känns verkligen som det
kommer bli den bästa veckan, någonsin? :)

image164

Kommentarer
Postat av: linn

Hoppas ni får roligt!!!:D

2008-04-24 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0