VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

älskar våren, så himla skönt när man är på stan och solen skiner på en! ahh va underbart (:Idag har jag varit på stan med vickan och sen lite skola och så gick ja faktiskt lite på stan med vickan! :D världens bästa tjej på och gå på stan med! :D

Trodde jag skulle träna idag men träningskortet har ju tydligen gått ut, så får väl ta och fylla på så småningom. Kommit ikapp lite idag med läxor vi haft under min vecka i trysil. Inte det roligaste men vafasen, (:



Nu ska jag gå och smaka lite av min nya älsklingsfrukt, aprikos, BYE!







världens finaste rumpa.   (:
182681-18

Kommentarer
Postat av: Vickis

Bio Imorrn??:)

2007-03-16 @ 20:04:37
URL: http://www.viktoriaaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0