heeelg.

Jag blir helt enkelt STÖRD över mitt hår. Vi var på frisyrvisning idag och det var en så jävla fräsch page! VILL HA! men va fasan, tänk om man saknar håret i sommar, snälla kan någon som är väldigt bestämd tala om för mig vad jag ska göra! GAAAAAAAAAAH.  

Bio i fredags, 23 cool film men ibland väldigt "extrem", kul iaf! Och förfest (blev inte nån fest sen som tänkt) blev det ju iaf i lördags, också härligt! (: När jag tänker efter har det varit en riktigt skön helg! Börjar känna panik över den kommande veckan dock.. imorn, förhör av naturläxa. Tisdag ska bildanalysen vara klar. På fredag har vi stort engelskaprov, :( Känns ju riktigt lockande med det där påsklovet som är på ingång :D Och tralallala, jag ska inte jobba så jag är ledig hela veckan! 





NATTI.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0