labbet!

så jävla skönt att ha lite sällskap på labbet så att man skrattar
sig genom dagen :)

- lämnar du värsta högen åt mig nu eller? :D
- nej, jag tog faktiskt större hög åt mig själv!
- okej, jag behöver nog inte vara orolig,
  verkar inte som högarna tar slut direkt!
- tror inte det (:




FÖR JAG SKA FÄRGA OCH KLIPPA HÅRET SNART, GUD SÅ JÄVLA SKÖÖNT!
(på sommaren blir allt mycket krångligare, 
är lixom inte i skolan eller på salongen så
att någon snäll stackare kan fixa det lätt
som en plätt! men nu har jag tagit reda på
öppettiderna hos frisöraffären i lilla norrköping,
och ska dit på torsdag! WOOOHOOOO)



plötsligt verkar två
veckor vara ganska
länge..

Kommentarer
Postat av: Vicks

Vi gör om mitt badrum till en salong på tors?:D Mys hemma hos mig:)

2007-07-24 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0