Long time ago

måste nog ta och erkänna att jag har glömt bort att blogga..

Men idag så, idag har jag bestämt att va hemma. Det kan ju va skönt tänkte jag men varje gång man har tänkt sig det blir det att man hittar på åt iaf! men idag ska ja va hemma, faktiskt. tror ja.. hihi  =)
 
FATTA DET ÄR LOV; har nog aldrig längtat så mycket!
fast iofs, kanske lika mycket som jag längtar efter säffsen! :D på måndag ska ja, ewe, karin, robin o simon o massa till åka :D hihi. JAG ÄLSKAR FJÄLLEN. vi kommer glida förbi alla, så jävla kul!

idag har jag och vickan solat, dösköönt! du är bäst vickan, alltid lika kul med dig <3 :)

     
182681-8
vickans och mitt mål med våran solning..  =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska bli niggahs, slå Susanna iaf :P

2007-02-16 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0