Fy

vad jag längtar till fredag :D HIHIHIHI. För då bär det av till Grekland och vi slipper regn och rusk, (: Ska bli så himla härligt att resa bort en vecka! Det värsta är att man har hört talats om typ hundra bränder där nere, men vafan, jag skiter it. Jag ska till Grekland, vi ska ju inte till Aten i alla fall där de värsta bränderna sker.. Men jodå, idag var vickevire och tessilie och växlade pengar, bara amandis kvar nu! Frågan är hur mycket pengar man ska ha med sig men det ordnar sig väl, antar jag. Idag blir det nog att boka tåg/buss till sthlm till på torsdag, Amandas mormor är ju jättegullig som låter oss sova där, OCH skjutsar oss till flygplatsen! woho! Kommer bli så GREAT! (:


image108

Kommentarer
Postat av: Vick

Kommer bli grymt kul:D

2007-08-27 @ 21:47:43
Postat av: vickan

Gu va kul!! Hoppas det blir kanon trevligt :) Måste föresten tillägga jag sett skeppsvraket på din bild, det va as ballt ;)

2007-08-28 @ 10:50:29
URL: http://noworries.blogg.se
Postat av: tessilie

va :O fasen va grymt ;)

2007-08-28 @ 17:48:58
URL: http://www.ottossun.blogg.se
Postat av: Amanda

Det ska bli så himla underbart! Behöver det verkigen :)

2007-08-28 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0